داستان جادوگر:
وبلاگ تفریحی ، سرگرمی مستاج

این جوان شگفت انگیز دارای پاهایی با انعطاف بسیار زیاد است.

او می تواند بر روی یک سیم یه ضخامت 1 میلی متری راه برود بدون این که تعادلش حتی کمی به هم بخورد.

او می تواند بر پاهایش بنشیند طوری که انگار بر روی صندلی فرضی نشسته است.

هر چی در باره ی او بگویم کم گفتم.

به نقل بعضی از افراد او می تواند پاهایش را تا دو برابر قد خود بالا ببرد و یک پرنده را با پا در هوا بزند.

قدرت پاهای او به قدری زیاد است که می تواند با یک ضربه 3 نفر را از پا درآورد.

او یک دفعه با پایش به زیر پای من زد و من با کله رفتم تو زمین . تمام بدنم کوفته بود و خونی شده بود.شانس آوردم که با کمترین قدرتش من را زد وگر نه نمی دونم چی می شد.

داستان بعدی را شما انتخاب کنید:

1-جادوگر در فوتبال

2-جادو کردن بچه ها در درس ها

لطفا جواب خود را در بخش تظرات بنویسید

با تشکر


نظرات شما عزیزان:

برگ
ساعت18:02---25 ارديبهشت 1391
به به هیسسسس

برگ
ساعت11:32---20 ارديبهشت 1391
این دیگه پا نیست که

برگ
ساعت11:30---20 ارديبهشت 1391
2) جادو کردن بچه ها در درس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 20 ارديبهشت 1391برچسب:, توسط mastaj |